23 sekrety, których nie zdradzi żaden pracownik Call Center.

1. Nieraz zdarzyło Ci się specjalnie rozłączyć z klientem i udawać, że „coś Was rozłączyło”.

2. Klienci potrafią Cię naprawdę wyprowadzić z równowagi.

3. Do perfekcji opanowałeś swój chamsko-miły głos przez telefon.

4. Czasem każesz komuś czekać strasznie długo, w nadziei, że się rozłączy.

5. Czasem podajesz ludziom nieprawdziwe informacje, tylko po to aby się nie rozłączyli.

6. Łazienka w pracy jest Twoim jedynym miejscem pocieszenia.

Reklama

7. Ploteczki w pracy są najlepsze.

8. Ludzie często wyzywają Cię, że dzwonisz do nich o nieodpowiedniej godzinie.

Ale przecież to nie Ty masz nad tym kontrolę.

9. Ludzie często proszą Cię, żebyś ich wpisał na listę „nie dzwonić”.

10. Zasady pracy w call center sprawiają, że czasem czujesz się jak w liceum.

11. Czasami przełożeni nie chcą rozmawiać z poirytowanymi klientami.

Co jest denerwujące, bo wtedy musisz wymyślić sprytny sposób, aby pozbyć się tej wściekłej osoby z linii.

12. W Twoim głosie musi brzmieć pewność siebie, nawet jeśli nie jesteś pewien tego co właśnie mówisz.

13. Pomimo tego, co czasem mówią wszyscy Ci wredni ludzie po drugiej stronie telefonu, większość ludzi w call center jest wyedukowanych.

14. Czasem trafi się miła osoba na linii i wyciśniesz z siebie ostatnie poty, tylko po to, aby jej pomóc.

15. Czasem jesteś bardzo blisko od nazwania klienta po imieniu.

Ale potem sobie przypominasz, że masz rachunki do zapłacenia…

16. Nienawidzisz kiedy ktoś mówi, żebyś zadzwonił później, a potem znowu później i znowu…

17. Wybuchasz śmiechem zaraz po tym jak zakończysz rozmowę z kimś, kto powiedział, że byłeś bardzo cierpliwy.

To nie była cierpliwość, tylko odrętwienie…

18. Czasem nie jesteś już pewien, które informacje możesz wyjawić, a których lepiej nie mówisz klientom.

19. Czasem wyciszasz klienta mówiąc, że poszukasz więcej informacji, a tak naprawdę bierzesz tylko gryza kanapki.

20. Właściwie to trzymasz mnóstwo przekąsek na swoim biurku.

21. Pytania Twoich klientów czasem są trudne, ale to źle działający sprzęt jest tym co Cię najbardziej wkurza.

22. Ciągłe sprawdzanie Twoich wyników sprawia, że chcesz krzyczeć.

23. To może być ciężka i czasami niewdzięczna praca, ale dobrze, że potrafisz trzymać swoje nerwy na wodzy… przez większość czasu.

źródło

Reklama
Skomentuj
PRZEWIŃ W DÓŁ, ABY PRZECZYTAĆ NASTĘPNY ARTYKUŁ
Wyślij znajomemu